mlaco.sk
Naše cykloturistické výlety
- zážitky z ciest bicyklom doma i v zahraničí

Bicyklista na tento deň: Vlado
Vlado

Náhodný vtip:
V lietadle: Cestujúci zavolá na letušku: Rybička, poď sem!
Letuška príde k nemu, obslúži ho a odide naspäť do kabíny, kde rozmýšľa: On mi povedal, že som rybička. Ale rybička je aj kapor aj šťuka. Šťuka má veľke zuby. Ale zuby má aj kôn aj pes. Pes môže byť aj suka. Suka veľa jebe...
Sakra, on mi povedal, že som kurva!

ďalší vtip

Vyber si kategóriu:
vseobecné, blondínky, počítače, sexuálne, ženy, škola, alkohol, hlody, múdrosti, zaujímavosti, všetky

Fly!

Dnes je piatok, 29. marca 2024.  Meniny má Miroslav

Piatok, 14.6.2002

Nadišiel 14. jún 2002. To je deň, kedy sa traja neohrození cestovatelia (Lukáš, Mišo a Marek) vydávajú do USA, aby tam strávili celé leto. (Každý na inom mieste.) Deň, na ktorý sme sa tak dlho pripravovali je zrazu už tu! Poobede letíme zo Schwechatu do Frankfurtu, kde po necelej hodinke presadáme na let do Ameriky. Večer sa už budeme prechádzať po New Yorku!
Včera podvečer sme sa pri symbolickom posedení U 7 Lucerien odfotili aj s našimi práve vyrobenými recesistickými lepenkovými tabuľami, ktoré so sebou berieme. („WILL WORK FOR $2, WILL WORK FOR FOOD, ....“) Tieto okamžite upútali pozornosť hlavne jedného pána, ktorý bol tým všetkým taký nadšený, že si musel od nás vziať kontakt pre, ako tvrdil, budúcu spoluprácu v zamestnaní :-)
Tešíme sa na Ameriku, sme zvedaví ako sa všetko vyvinie. Budúce informácie od nás spoza mláky môžete nájsť na podstránke Denník USA. No dobre, ale poďho sa už teraz konečne baliť!